להעיר את הגוף בתנועה


להעיר את הגוף בתנועה


עבודת גוף – להעיר את הגוף בתנועה עם אורית קינן

אורית קינן מזמינה אותך להעיר את הגוף בתנועה בעבודת גוף הרמונית ויצירתית

להגמיש, לחזק, להאריך, לשחרר ולהחיות. תרגילים פשוטים ורכים המעוררים תהליכי שינוי עמוקים ומשמעותיים. בגוף בנשימה ובהכרה. יצירת הרמוניה ותיאום המובילים לבהירות הכרתית (לא נדרש כל ניסיון או ידע קודם).

תרגול בתנועות חסכוניות נטולות מאמץ, תנועות מדויקות, רכות  ונעימות. כאשר הגוף בתנועה מתוך הקשבה למקום המדויק ממנו היא מתחוללת ונובעת, מתאפשרת התחברות למהותה, תוך פיתוחה והרחבתה של התנועה אל איזורים נוספים בגוף אשר נחווים כסגורים, נוקשים וחסרי חיים

מפרקים וחלקי גוף שטווח תנועתם מוגבל ולעתים אף מלווה בכאב.

להצטרפות למפגש קבוצתי או לתרגול אישי צרו קשר עם אורית בטלפון – 052-877-7434 או צרו קשר דרך האתר. ניתן לקבל פרטים נוספים בטלפון.

כבני אנוש, נטייתנו היא לפעול בכוח רב, הרבה מעבר למה שנדרש בכדי לבצע פעולה כלשהי, בין אם היא שרירית – תנועתית או פעולה רגשית, מנטלית המבקשת ליצור או לבטא דבר מה בעולמנו. הראש – המוח נמצא כמעט באופן תדיר בתוך רעש ותנועה אינסופית של מחשבות.

הסביבה בה אנו פועלים כיום רווייה באין סוף אלמנטים מעוררים ומסיחי דעת כך שבכל מצב בו עלינו לפעול אנו, למעשה, מתרחקים ולעתים מתנתקים מהווייתנו הפנימית האותנטית. כאשר אנו מבקשים להעיר את הגוף בתנועה אנו שואפים להעצמת החיבור והאינטגרציה, בין ההיבטים השונים המרכיבים את מי שאנו.

אלמנטים הכלולים במפגש:


להעיר את הגוף בתנועה הפיזית – בעבודת גוף

תנועות פיזיות קלות ליישום ותרגול (ניתן בקלות לחזור על התנועות באופן עצמאי בבית לשם השגת תחושת נינוחות בעת מתח בחיי היומיום)

מקורם של התרגילים אשר גורמים לנו להעיר את הגוף בתנועה הוא מעולם היוגה, הסוטאי (Sotai) גישה אורתופדית יפנית, וכן מתחום הפלדנקרייז. רובם של התרגילים מתבצעים על מזרן יוגה וכריות בשכיבה, ישיבה ועמידה. אופיו של התרגול להעיר את הגוף בתנועה מאפשר בקלות לבצע התאמות ולבצע את התרגול בעמידה או ישיבה על כיסא, כך שלמעשה ניתן להשתלב בתרגול ללא קשר לכושר גופני, פיזי או גמישות הגוף בתחילת הדרך. המתרגל יחוש את שריריו מתארכים ומתחזקים והמנעד התנועתי ישתפר באופן ניכר.

להעיר את הגוף בתנועה ונשימה

תרגילי נשימה המיועדים לפתיחה, שחרור וזרימה חופשית של הנשימה לאורך פלג הגוף העליון. מאיזור האגן – הבטן התחתונה, עד לאיזור שמעל עצם הבריח (שורש הצוואר). להעיר את הגוף בתנועה ונשימה גורמים להרפיית מתחים וכיווצים הכלואים באיזור הבטן התחתונה, סרעפת, מפתח הלב וחלקן העליון של הריאות. כיווצים אלה מונעים נשימה קולחת מלאה ועמוקה ובכך מונעים את תפקודם התקין של האברים הפנימיים (מערכת העיכול, לב, ריאות, מערכת העצבים האוטונומית, המוח  ואברי הרביה). תרגול הנשימה הנכונה והמלאה תומך ומעודד החלמה וחזרה לתפקוד תקין של הגוף כולו. אנו רוכשים עם התרגול הנשימתי תחושה עמוקה של חיות ובהירות מחשבתית.

להעיר את הגוף בתנועה וריכוז מדיטטיבי

ריכוז מדיטטיבי הינו החלק המסכם של כל מפגש בו אנו שואפים להעיר את הגוף בתנועה, ריכוז מדיטטיבי משמעותו, להפנות את תשומת ליבנו פנימה, בהקשבה ערה, במודעות לכל מה שמרחש כאן ועכשיו. נתחבר אל התנועות המנטליות תודעתיות העולות. נתרכז בתחושות הגוף המשתנות ונחקור את הרגשות העולות בנו.

בחלק זה אנו משתמשים בשינויים שחלו ביכולת התנועה בגוף והשיפור בנשימה כבסיס לחווית ההתבוננות וקרקע מיטיבה ומכילה בכדי לאפשר ריכוז מדיטטיבי.

תרגילי המדיטאציה שאובים מתרגול הבודהיזם, והדאו – עבודת גוף עם אורית קינן



התקשרו אלינו עכשיו בכדי להעיר את הגוף בתנועה!

עלות הטיפול: ₪300.00
משך זמן הטיפול:  1:30


מרגישים עייפים מאורח החיים המודרני של עבודה, משפחה ומירוץ החיים?

אל תהססו להרים אלינו טלפון, ונשמח לקבוע עבורכם פגישת עיסוי בהתאמה אישית לצרכיכם!

ליצירת קשר


מה הלקוחות מספרים עלינו:


Man rarely acknowledge how much they love to get a massage… But I want to say, that without my afterwork Friday massage sessions here, my productivity would’ve been so much lower…

Rhode Gentlebear



לצפייה ברשימה המלאה של שיטות הטיפול השונות איתן אני עובדת: