logo

יש לתאם טיפול מראש

לתיאום לחצו כאן

כתובת

רחוב מרים 6, רמת-גן

Previous slide
Next slide

עיסוי רפואי משולב | עיסוי אינטגרטיבי

עיסוי רפואי משולב, עיסוי אינטגרטיבי, הינו מכשיר טיפולי רב עוצמה, המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של טכניקות טיפוליות אשר מותאמות על ידי המטפל, כמענה ייחודי לפנייתכם ולבעיות התפקודיות בהם ברצונכם לטפל. לקביעת תור ניתן לפנות טלפון – 052-877-7434, או דרך האתר.

אורית קינן בעברה רקדנית בלהקת מחול בת שבע, בעלת ניסיון רב שנים בעיסוי רפואי משולב והכשרה בטכניקות טיפוליות רבות. בנוסף אורית הינה מורה ליוגה טיבטית.

עיסוי רפואי משולב רעיון מרכזי

המגע האנושי הבסיסי בעיסוי הרפואי המשולב, עיסוי אינטגרטיבי

עיסוי אינטגרטיבי, ועיסוי רפואי משולב מתבססים על המגע האנושי שהינו צורך ראשוני ובסיסי המופיע עם רגע לידתנו ומתבטא באופן ברור וישיר בינקות. מי מאתנו אינו מכיר את השפעת המגע הישיר, החם, הרך והמחבק של ההורה על ילדו?!

המגע על גוף התינוק ובאותה מידה על גופנו בכלל, מביא אתו תחושה של אכפתיות (מצד ההורה או המטפל בעיסוי רפואי משולב, עיסוי אינגרטיבי), תחושה שאנו נראים, מורגשים ומוכרים. מכירים בקיומנו ובערכנו הייחודי והמשמעותי, המתורגם כביטוי של אהבה המזינה את הווייתנו ונוסחת בנו תחושה של הגנה, הזנה והכלה.

בעיסוי אינטגרטיבי המגע הנו הדהוד אוהב ומכיל לעצם קיומנו

כבני אדם, אנו יצורים חברתיים הזקוקים באופן בסיסי להדהוד, הכרה והכלה מסביבתנו האנושית. מרכיבים אלה הנם הכרחיים להתפתחותנו התקינה ברמה הפיזית, הרגשית והתודעתית וליכולתנו כבני אדם בוגרים להתנהל בעולם באופן אותנטי, משוחרר ובטוח.

המגע הינו שפת הלב. שפה אינטואיטיבית מידית העוקפת את תהליכי החשיבה השכלתנית. שפה ישירה במגע הידיים על הגוף. כולנו מייחלים וזקוקים לה ויחד עם זאת, ההכרה בחשיבותה של שפה זו הבאה לביטוי בעיסוי רפואי משולב, מוסתת הצידה ולפעמים אף זוכה להתעלמות עקב טראומה רגשית, חשיבה תרבותית ואידאולוגיית המונעות מאתנו מלמלא צורך זה באופן ישיר, פשוט ומלא.

עיסוי רפואי משולב כמענה להתפתחויות הטכנולוגיות
ההתפתחות הטכנולוגית גם היא, מביאה אתה להתנתקות מקשר פיזי בין אישי ישיר ומזין. כך אנו מוצאים עצמנו, מביטים במשך שעות על צג מסך המחשב או המכשיר הסלולרי שלנו הרבה יותר מאשר בעיניים האחד של השני, מסתפקים בלייקים ותגובות וירטואליות במקום מגע בלתי אמצעי עם סביבתנו.

הצורך הבסיסי והראשוני שלנו במגע תמיד נמצא שם, מחכה להכרה והתייחסות.

עבורי, הטיפול במגע – עיסוי רפואי משולב, הנה דרך טיפולית בעלת השפעה ההדדית המאפשרת לי כמטפלת ולאדם אותו אני פוגשת (מקבל הטיפול) ללכת בדרך של התפתחות ברמה הפיזית, הרגשית והתודעתית. היבטים המאפשרים התפתחות בכל אחד מתחומי חיינו.

דוגמאות להשפעת עיסוי רפואי משולב, עיסוי אינטגרטיבי ברמה הפיזית:

  • שיפור טונוס השריר
  • שיפור הנשימה
  • שיפור טווחי התנועה השריריים והמפרקיים.
  • שיפור זרימת הדם העורקי הורידי וחמצון הדם.
  • שיפור זרימת מערכת הלימפה
  • מתן מענה למגוון רחב של בעיות אורתופדיות ומערכתיות.
  • שיפור הבריאות הפיזית

דוגמאות להשפעת עיסוי אינטגרטיבי, עיסוי רפואי משולב ברמה הרגשית:

מרגיע, נעים ונוסך ביטחון
משפר את מצב הרוח
מוריד לחצים ומתחים
מביא לתחושה של קלילות ויכולת הכלה
מחבר אותנו אל גופנו ואל הידע המופלא הטמון בו
משחרר אותנו מרעש מנטלי כובל ומחבל

דוגמאות להשפעת עיסוי רפואי משולב, עיסוי אינטגרטיבי ברמה התודעתית:

העצמת פעילות גלי אלפא במוח אשר מביאות לרגיעה עמוקה המשפרת תפקודים אינטלקטואלים רבים כמו זיכרון, כושר למידה, ניתוח והטמעת ידע.
תחושה של הרפיה ושחרור המלווה בחיבור אל ההכרה במהותנו הייחודית והיכולת להתנהל באותנטיות, בהירות וקלילות.

מקורות היסטוריים לעיסוי רפואי משולב, עיסוי אינטגרטיבי

שיטות עיסוי שונות ומגוונות עלו והופיעו בתרבויות עתיקות, כבר לפני כ 3000 שנה. לאורך היסטוריה ארוכה, אנו למדים שהיוונים, הרומאים, הסינים ההינדים, הפרסים והאינדיאנים הכירו בערכו הרב של המגע ויצרו שיטות עיסוי אשר תאמו את השקפת עולמם והדרך בה הן תפסו את מקומו ותפקידו של האדם במערכת הקוסמוס העולמית.

אני ועיסוי אינטגרטיבי והעיסוי הרפואי המשולב

דרכי בעולם העיסוי – הובילה אותי ללמוד מגוון רחב של שיטות אותן אני משלבת באופן ייחודי הנובע מתוך המפגש שלי עם האדם המגיע אלי לטיפול. בטיפול אני משלבת במידת הצורך תרגילים תנועתיים ותרגילים לפתיחת הנשימה, אותם ניתן לתרגל בבית לשם קיצור תהליך ההחלמה וביסוסו.

טכניקות העיסוי בהן אני משתמשת בעיסוי האינטגרטיבי, ניתנות לחלוקה לשתי קטגוריות עיקריות:

טכניקות מגע בגישה הישירה בעיסוי אינטגרטיבי, עיסוי הרפואי המשולב:

מכוונת ונוגעת באופן ישיר במקום בו מופיעה מגבלה וחסך תנועתי באופן הבולט ביותר. המגע הנו ישיר, מלא. לעתים עם לחץ ממוקד לעומק ולעתים לחץ שטחי יותר המכסה מסת שריר גדולה בתנועות רחבות וארוכות. בעיסוי זה נשתמש בכף היד, בבוהן, באמה ובמרפק בתנועות שונות ומגוונות.

הגישה הישירה מטעינה ומקשרת בין הרקמה והמבנה השלדי. מביאה בין השאר לשיפור בטווחי התנועה ולהפחתה עד להעלמות של חווית הכאב.

גישה זו כוללת את העיסוי השוודי, עיסוי רקמות עמוק, וטיפול בנקודות מעוררות כאב.

טכניקות מגע בגישה הבלתי ישירה בעיסוי הרפואי המשולב, עיסוי אינטגרטיבי:

הגישה הבלתי ישירה פונה דווקא אל המקומות בהן התנועתיות הינה רבה יותר. המגע הטיפולי הנו עדין, בלחץ של כ-5 גרם על גוף המטופל. עבודה זו מפנה, משחררת ומקלה על הרקמות והמבנה השלדי.

בגישה זו נמצא את טכניקת שחרור הפאסיה (Fascia Release). וכן Strain & Counterstrain ו- Muscle Energy and Beyond Technique with Mobility Templates,

שיטות טיפוליות אשר פותחו על ידי ד"ר שרון וויזלפיש ג'מטאו, מפתחת שיטת IMT.

משך טיפול בעיסוי רפואי משולב הנו של שעה וחצי – זמן מיטבי להענקת טיפול יסודי ומעמיק אשר מביא לשינוי מהיר באופן יחסי לנושא אתו אנו מתמודדים, שינוי משמעותי בדרך חזרה לתפקוד תקין.

כאמור, עיסוי רפואי משולב, עיסוי אינטגרטיבי, הינו מכשיר טיפולי רב עוצמה, המאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של טכניקות טיפוליות אשר מותאמות על ידי המטפל, כמענה ייחודי לפנייתכם ולבעיות התפקודיות בהם ברצונכם לטפל.

לקביעת תור ניתן לפנות טלפון – 052-877-7434, או דרך האתר

התקשרו אלינו עכשיו לתיאום עיסוי רפואי משולב!

052-877-7434

טיפול מלא

אורך הטיפול: 1:30

עלות הטיפול: ₪350.00

טיפול קצר

אורך הטיפול: 1:00

עלות הטיפול: ₪250.00

טיפול מלא

משך הטיפול: 1:30
350
  • טיפול מלא באורך שעה וחצי.

טיפול קצר

משך הטיפול: 1:00
250
  • טיפול קצר באורך שעה.

מרגישים עייפים מאורח החיים המודרני של עבודה, משפחה ומירוץ החיים?

אל תהססו להרים אלינו טלפון, ונשמח לקבוע עבורכם פגישת עיסוי בהתאמה אישית לצרכיכם!

מה הלקוחות מספרים עלינו:

Rhode Gentlebear
Rhode Gentlebear
Read More
Man rarely acknowledge how much they love to get a massage… But I want to say, that without my afterwork Friday massage sessions here, my productivity would’ve been so much lower…

לצפייה ברשימה המלאה של טכניקות העיסוי השונות איתן אני עובדת:

Call Now Button