logo

יש לתאם טיפול מראש

לתיאום לחצו כאן

כתובת

רחוב מרים 6, רמת-גן

פראניק הילינג – Pranic Healing

עבודת ריפוי אנרגטית – פראניק הילינג – Pranic Healing

אורית קינן מטפלת בשיטת פראניק הילינג – Pranic Healing. במגוון רחב של מצבים בריאותיים. תהליך ריפוי ללא מגע. איזון אנרגטי, הטענה של ערוצי אנרגיה וצ'אקרות. פראניק הילינג הוא חלק בלתי נפרד מארגז הכלים שלי בו אני משתמשת גם בעיסוי רפואי משולב. לייעוץ, פרטים נוספים וקביעת תור

טלפון – 052-8777434 או צור קשר.

פראניק הילינג - Pranic Healing

מייסד וממציא שיטת הפראניק הילינג – Pranic Healing

אבי שיטת ה- Pranic Healing הנו מאסטר צ'וא קוק סוי, מדען, מחנך, מהנדס חומרים ופילנטרופ פיליפיני ממוצא סיני. לאחר מחקר ואימות השיטה במשך 30 שנה יצאה השיטה לאור בשנת 1987.

שיטת הפראניק הילינג – Pranic Healing, הינה שיטת ריפוי באמצעות אנרגיה ללא צורך במגע פיזי המוכרת גם בשם External Medical Chi Kung (צ'י קונג רפואי חיצוני), בה המטפל שולח אל המטופל את הצ'י – אנרגית חיים אוניברסלית, אשר מגיעה אלינו מהאוויר, השמש והאדמה, למטרת הריפוי.

הפראניק הילניג – Pranic Healing והמבנה הפיזי של גוף האדם,

שיטת הפראניק הילניג – Pranic Healing, מתייחסת גם אל המבנה הפיזי של גוף האדם, זה הגלוי לעין על כל מערכותיו השונות, וגם למבנה הנסתר מן העין, הגוף האנרגטי הקרוי גם הגוף הביופלזמי.

הגוף הביופלזמי הינו שדה אנרגטי זוהר, אשר מוטמע בגוף הפיזי ומתפשט מעבר לו ובכך יוצר את ההילה המקיפה אותו. הוא כולל את ערוצי האנרגיה המסועפים בגוף כולו, דרכם זורמת אנרגיית החיים. אנרגיית החיים זורמת, מתפשטת ומזינה את הגוף ואת הצ'אקרות. הצ'אקרות הן מרכזי אנרגיה הממוקמים לאורך הציר המרכזי של הגוף.

תפקידי הגוף האנרגטי (הביופלזמי) לפי הפראניק הילינג – Pranic Healing

פראניק הילינג - Pranic Healingהגוף האנרגטי על פי שיטת ה-פראניק הילינג – Pranic Healing, קולט את אנרגיית החיים (פראנה). מפיץ אותה, מטעין ומזין את הגוף הפיזי כולו, על כל איבריו והמערכות הפיזיולוגיות השונות המרכיבות אותו. תהליך טעינה אנרגטית זה, מאפשר פעולה תקינה של הגוף הפיזי המערכת הרגשית/נפשית, התפקודים המנטאליים/קוגניטיביים והתודעתיים.

הגוף האנרגטי, הביופלזמי, משמש כתבנית מעצבת לגוף הפיזי הנראה לעין. על פי גישה זאת, הגוף הפיזי מעוצב על ידי הגוף האנרגטי ולכן, כאשר תבנית הגוף האנרגטי פגומה, נמצא ביטוי לכך גם בתפקודי הגוף הפיזי מחוסר נוחות, כאב, דלקות, מחלות אקוטיות ועד מצבי חולי כרוניים. הגוף האנרגטי והפיזי קשורים ותלויים ההדדית זה בזה באופן הדוק ביותר.

תפקיד נוסף ומשמעותי של הגוף האנרגטי בא לידי ביטוי ביצירת מערכת הגנה ופינוי רעלים. הגוף האנרגטי, באמצעות קרני הבריאות והילת הבריאות. מגינים על האדם מפני חיידקים, אנרגיה חולה, רעלים וחומרי פסולת, אשר נפלטים בעיקר דרך נקבוביות העור. תהליך זה מביא לטיהור הגוף הפיזי כולו, לאיזון ושמירה על בריאותו.

בבסיס תהליך הטיפול בפראניק הילינג נמצאים שתי הנחות יסוד:

לגוף שלנו יש יכולת בסיסית וטבעית לרפא את עצמו.

עקרון אנרגיית החיים אשר מכיר בכך, שניתן להעצים ולזרז את תהליך הריפוי של הגוף, על ידי העצמה של אנרגיית החיים – הצ'י, בגוף האדם. הגישה בפראניק הילינג גורסת כי, אנרגיית החיים מהווה זרז לתהליכים ביוכימיים. תהליכים המעורבים ומאפשרים ריפוי. לפי גישה זאת, כאשר אנו מעצימים אנרגית החיים, תהליך הריפוי מועצם ומואץ באופן משמעותי.

גורמים למצבי חולי לפי פראניק הילינג והמענה הטיפולי

מקור חוסר האיזון והחולי מגיעים מגורמים חיצוניים ופנימיים.

הגורמים החיצוניים הינם לדוגמא חיידקים, תזונה לקויה, רעלים, מזהמים, חוסר פעילות פיזית ועוד.

הגורמים הפנימיים הינם הרגשות השליליים, המופיעים כתוצאה מתפיסת המציאות שלנו והדרך בה אנו פועלים ומגיבים לה. חסימה אנרגטית בערוצי האנרגיה, דלדול-חוסר או גודש באנרגית החיים ובעיה בתפקוד הצ'אקרות.

בפראניק הילינג – Pranic Healing, אנו מנקים, מטעינים ומחזקים את המערכת האנרגטית. על ידי כך מביאים לאיזונה. חשוב לזכור כי כל חוסר איזון, מופיע ראשית בשדה האנרגטי שלנו. רק מאוחר יותר, יופיע ברמה הפיזית כאי נוחות או מחלה.

הטיפול בפראניק הילינג, המאזנת את התבנית של הגוף האנרגטי הפגועה, שהיא הבסיס להופעה של מחלה. מאפשר לנו לעשות את הטרנספורמציה ממחלה להחלמה!

דוגמאות למצבים בהם ניתן לטפל בפראניק הילינג

הטיפול מאזן את רמת האנרגיה בגוף ובכך נותן מענה עמוק ומקיף לאתגרים הבריאותיים, עמם אנו מתמודדים במהלך חיינו. למשל:
  • כאבי ראש/מיגרנות.
  • בעיות ראיה ומחלות עיניים.
  • כתף קפואה.
  • כיווצי שרירים/נקעים.
  • צוואר תפוס.
  • כאבי שיניים.
  • חום גבוהה.
  • דימום באף.
  • כאב גרון ודלקת גרון.
  • אי סדירות של המחזור הנשי וכאבי מחזור.
  • שלשולים/עצירויות.
  • כוויות.
  • בעיות ראומטיות.
  • אקזמה ואלרגיות עור.
  • פצעי בגרות.
  • נדודי שינה.
  • עוד

סרטון הסבר שלי על חווית לימוד פראניק הילינג

הפראניק הילינג – Pranic Healing הוא אחת השיטות שאני משלבת בעיסוי מקצועי, בעיקר בעיסוי רפואי משולב. בעיסוי רפואי משולב בו אני משתמשת בפראניק הילינג מועצם משמעותית תהליך הריפוי וההחלמה.  לפרטים נוספים ייעוץ וכל שאלה על פראניק הילינג ולקביעת תור פנו אלי

בטלפון – 052-8777434 או דרך צור קשר באתר.

Call Now Button