logo

יש לתאם טיפול מראש

לתיאום לחצו כאן

כתובת

רחוב מרים 6, רמת-גן

טיפול פראניק הילינג מרחוק

טיפול הילינג מרחוק באנרגיות - שיטת פראניק הילינג

שיטת פראניק הילינג טיפול מרחוק באנרגיות

עבודה אנרגטית רבת משמעות – טיפול מרחוק על פי שיטת פראניק הילינג

פראניק הילינג הנה שיטת ריפוי שהומצאה ע”י מאסטר צ’וה קוק סוי. טיפול הילינג אנרגטי בעל עוצמה רבה המטפל במגוון רחב של מצבים רפואיים, כמו אלה הקשורים בחיזוק מערכת החיסון, בעיות בדרכי הנשימה, מערכת כלי הדם והלב, העור, מערכת העיכול, השתן, מערכת העצבים, המערכת האנדוקרינית ועוד.

להסבר מפורט על פראניק הילינג לחצו כאן

הטיפול ניתן במחירים מוזלים. התקשרו אלי בטלפון 052-877-7434 או השאיר פרטים בטופס צור קשר.  אחזור אליכם בהקדם.

איך עובד טיפול מרחוק – פראניק הילינג?

הנחות היסוד עליהם מבוסס טיפול מרחוק באנרגיות

מתוך מה שהמדע (תיאורית הקוונטים) מספר לנו היום ומה שכבר ידוע לדתות השונות (קבלה, בודהיזם ועוד), מזה שנים רבות. תפיסת המציאות המקובלת שלנו הנה דואלית (של הפכים וניגודים). תפיסת מציאות מדומה, אשליית המבחינה, מבדילה ומפרידה ופורטת את הקיים לאלמנטים נפרדים. גם תפיסתנו את הממד הקיומי, הפיזי מוחשי עצמו הנו מדומה.

השקפת המדע וחלק מהדתות היא כי העולם שלנו הוא עולם תודעתי (הכל נבנה ונמצא בתודעה שלנו). עולם של אחדות קיומית רוחנית ונצחית. סופר אורגניזם של אחדות וחיבור. אמת שהכוח המניע בה הוא כוח האהבה, של מלאות של נתינה ושלום. היקום נמצא בתוכנו, בתודעתנו. תודעתנו מתקיימת ביקום בעל קודים הבונים את תפיסת המציאות שלנו.

ההבנה היא אנו מתקיימים כחלק מאוקיינוס אנרגטי אינסופי – שדה מאוחד. שדה אשר בו מתקיימים קשרי גומלין בין הפרטים השונים, האחד עם השני וביניהם ליקום (קשרי הדדיות מיקרו מקרו). על פי הנחות יסוד אלה אנרגיית ריפוי יכולה להיות מועברת בין מטפל למטופל ללא הגבלת מרחק וזמן.

טיפול מרחוק באנרגיות – פראניק הילינג, ניתן לקיים גם ממרחקים גדולים (בין יבשתיים) מפני שכולנו מחוברים האחד לשני בהיותנו חולקים שדה אנרגטי משותף אחד.

כיצד פועל טיפול פראניק הילינג מרחוק

על ההנחות שהצגנו טיפול פראניק הילינג אינו תלוי מרחק, זמן ונוכחות במרחב פיזי משותף.

ככל יצור, אנחנו, בני האדם, הננו יצורים בעלי רטט תדרים אנרגטיים ייחודיים לנו. 

רטט ייחודי המתקיים בתוך שדה אנרגטי אינסופי בעל תדר אנרגטי ייחודי משלו. בין שני שדות תדרים אנרגטיים אלה (פרטי וכללי) מתקיימת השפעה ההדדית, קשרי גומלין תמידיים.

מכאן כי כל בעיה שיש לנו, בין אם פיזית או רגשית. באה לידי ביטוי ראשית ברמה התודעתית אנרגטית ורק לאחר מכן מתעצבת, מופיעה בגוף הפיזי. לפיכך, כדי לטפל במקור הבעיה, עלינו לטפל ראשית ברמה התודעתית – אנרגטית שלה.

טיפול מרחוק באנרגיות

טיפול מרחוק באנרגיות

כפי שנאמר ביהדות:
…”כִּי גָבֹהַּ מֵעַל גָּבֹהַּ שֹׁמֵר וּגְבֹהִים עֲלֵיהֶם”… קהלת ה’ ז’.

כאשר מושג איזון ברמה האנרגטית, בהכרח יושג ויבוא לביטוי לאחר מכן איזון גם ברמה גסה יותר של החומר, גופנו הפיזי. כאשר אנו מדברים על ייצוגים בתדרים אנרגטיים, אנו מדברים על כך שיש ייצוג אנרגטי ייחודי לרגשות, מחשבות, תפיסה תודעתית, וייצוגים למערכת הפיזיולוגית שלנו, איברים ומערכות הגוף השונות.

טיפול פראניק הילינג מרחוק פועל מעבר למושגים של זמן ומרחב. מכיוון שאנו מחוברים האחד לשני וליקום, אנו תמיד נמצאים במקום בו המחשבה שלנו נמצאת. בעת טיפול מרחוק באנרגיות, יש לנו את היכולת להעביר אנרגיות ריפוי, בעלות איכויות ועוצמות שונות באמצעות המחשבה, ההדמיה, והכוונה הממוקדת. אנרגיית הריפוי נשלחת ועוקבת אחר מושא התכווננות של המטפל.

אנרגיית הריפוי תגיע לכל מקום אליו אנו ממקדים את מחשבותינו והתכוונותנו. כך, איננו זקוקים להיות בקרבה פיזית עם המטופל כדי לחוש, לסרוק, לנקות מצבים של גודש אנרגטי ואנרגיה עומדת, ולהטעין באנרגיה חדשה, רעננה וחיובית.

תהליך לניקוי וטעינה אנרגטית של המטופל המביא לאיזון אנרגטי – איזון בעל השפעה על הרמה הפיזית המתבטאת בשינוי, שיפור וריפוי מצבו הבריאותי של המטופל.

פראניק הילינג הנה שיטת ריפוי פשוטה, עוצמתית, קסומה ומשמחת ביותר. אני מזמינה אתכם לטיפול מרחוק פראניק הילינג . טיפול הילינג מרחוק ניתן במחירים שונים מאלה המצוינים לטיפול בקליניקה.

לפרטים נוספים על טיפול הילינג מרחוק התקשרו אלי בטלפון 052-877-7434 או השאיר פרטים בטופס צור קשר. אשמח לחזור אליכם בהקדם האפשרי.

פראניק הילינג מרחוק

התקשרו אלינו עכשיו לתיאום טיפול פראניק הילינג מרחוק!

052-877-7434 עלות הטיפול מותאמת למצב.

מרגישים עייפים מאורח החיים המודרני של עבודה, משפחה ומירוץ החיים?

אל תהססו להרים אלינו טלפון, ונשמח לקבוע עבורכם פגישת עיסוי בהתאמה אישית לצרכיכם!

מה הלקוחות מספרים עלינו:

Rhode Gentlebear
Rhode Gentlebear
Read More
Man rarely acknowledge how much they love to get a massage… But I want to say, that without my afterwork Friday massage sessions here, my productivity would’ve been so much lower…

לצפייה ברשימה המלאה של טכניקות העיסוי השונות איתן אני עובדת:

Call Now Button